Kuntavaalit on nyt käyty ja on aika kiittää kannattajia. On monen asian summa, jonka johdosta niin puolueen valtakunnallinen kuin paikallinen kannatus laskivat. Tulos ei kokonaisuudessa ole kuitenkaan huono, sillä se on puolueen historian toiseksi paras kuntavaalitulos! Puolueella on tulevalla valtuustokaudelle 769 valittua valtuutettu ympäri maata. Se on enemmän kuin Vihreillä tai Vasemmistoliitolla. Vaikka kannatusta laskee osaksi hallitusvastuu ja siinä tehdyt kipeät, mutta tarpeelliset leikkaukset, niin nyt on aika mennä eteenpäin! Suomen tilanne näyttää taittuvan hitaasti nousukaudelle ja hallituksen tekemä työ alkaa näkyä. Ilman suomalaista työtä ja yrittämistä, ei meillä voida jakaa hyvinvointia tai palveluja. Luotetaan rohkeasti omaan työhömme!

Asikkalassa tulos riitti kolmeen kunnanvaltuustopaikkaan. Uudelleen valituiksi tulivat Mira Nieminen (195) ja Kari Lyyrylä (41). Uutena aloittaa Toni Kivistö (38).

Varalle nousivat Rita Ruotsalainen – Kyynäräinen (32), Niko Lahtinen (24) ja Jaakko Lahtinen (20).

Jatketaan Perussuomalaisella linjalla Asikkalan ja asikkalalaisten parhaaksi!

KIITOS!