Perussuomalaisten Hämeen piiri kouluttautui lauantaina 7.1.2017  tuleviin kuntavaaleihin Pekasus-kouluttaja Niilo Kärjen johdolla Asikkalan Vääksyssä. Paikalle oli saapunut mukava määrä perussuomalaisia uusia ja vanhoja vaikuttajia.  Yli kolmetuntinen koulutus sisälsi niin paljon asiaa, ettei taukoja juuri pidetty. Kahvien jälkeen kansanedustaja Anne Louhelainen veti kaksituntisen poliittisen ajankohtaiskatsauksen, jossa keskustelu oli aiheista vapaata. Ja asiaa riitti tähänkin osioon!

Koulutustapahtumat ovat jaettu alueellisesti, jossa Päijät-Hämeen osa pidettiin nyt Vääksyn Yhteiskoulun auditoriossa. Toinen mahdollisuus on osallistua Hämeen piirin järjestämään ilmaiseen EHDOKAS 2017 koulutukseen on kanta-Hämeen puolella Hämeenlinnassa maanantaina 30.1.2017 Ammattiopisto Tavastian auditoriossa, Hattelmalantie rakennus 8A, jonne ovat tervetulleita kaikki ehdokkaiksi haluavat uudet, vanhat ja ehkä tulevat Perussuomalaiset!