Asikkalan Perussuomalaiset pitivät syyskokouksen 18.11.2017 Vääksyssä Tammenlehvätalolla. Kokouslistalla olivat sääntömääräiset asiat. Asikkalan Perussuomalaisten uudeksi puheenjohtajaksi kaudelle 2018 valittiin yksimielisesti Jari Ruotjärvi Vesivehmaalta. Onnea Jarille tehtävään!

Syyskokouksessa valittiin yhdistyksen hallituksen jäseniksi Toni Kivistö, Lasse Laakso, Niko Lahtinen ja Mira Nieminen. Hämeen piirin edustajiksi valittiin Toni Kivistö, Lasse Laakso, Niko Lahtinen ja Jari Ruotjärvi.

Asikkalan Perussuomalaiset jättivät myös julkilausuman, joka julkaistiin alueen Päijät-Häme – paikallislehdessä.

Isänmaan etujen puolesta, tukea ja turvaa arkeen

Asikkalan Perussuomalaiset ry:n sääntömääräinen syyskokous pidettiin Tammenlehvätalolla Vääksyssä lauantaina 18.11.2017. Kokouksessa yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi valittiin rakennusmestari Jari Ruotjärvi Vesivehmaalta entisen puheenjohtajan rikosylikonstaapeli Mira Niemisen tultua valituksi Hämeen piirin Perussuomalaisten puheenjohtajaksi lokakuussa.

Asikkalan Perussuomalaiset onnittelevat 100 vuotiasta itsenäistä Suomea! Asikkalan Perussuomalaiset tukevat toimenpiteitä ja kannattavat niitä perinteitä, jotka ovat luoneet maallemme sen oman kansallisen identiteetin. Meidän tulee ylläpitää ja vahvistaa omia arvoja ja kulttuuria sekä olla niistä rohkeasti ylpeitä. Emme saa antaa kansallisen perintömme ja isänmaan puolesta taistelleiden työn valua hukkaan, jotta myös tulevaisuudessa lapsemme ja nuoremme saavat nauttia vapaasta ja itsenäisestä Suomesta.

Asikkalan Perussuomalaiset tukevat puolueen asettamaa omaa presidenttiehdokasta Laura Huhtasaarta vaalikampanjassaan. Asikkalan Perussuomalaiset kokevat, että on tärkeää, että meillä on aidosti Suomen kansalaisten etujen puolustaja ja puolestapuhuja, jonka mukaan suomalaiset saavat olla suomalaisia omassa maassaan. On myös tärkeää, että presidenttiehdokas ajaa aidosti turvallisuuteen liittyviä kysymyksiä ja ymmärtää sen huolen, joka kumpuaa kansan syvistä riveistä yhteiskunnan tilanteessa, jossa eriarvoisuus on kasvamassa yhä voimakkaammin heikommin ja paremmin toimeentulevien keskuudessa.

Asikkalan Perussuomalaiset kantavat huolta Asikkalan lähipalveluista. Etenkin sosiaali- ja terveyspalveluiden puolesta olemme valmiita katsomaan rohkeasti vaihtoehtoja, joilla voimme turvata näiden palveluiden säilymisen kunnassa mahdollisimman laaja-alaisesti. On tärkeää, että kuntalaiset saavat verorahoilleen vastinetta ja kunnan kehittäminen tapahtuu niin, että mahdollisimman moni kuntalainen pääsee niistä hyötymään. Hyvään ja terveelliseen elämänlaatuun tulee panostaa.