ASIKKALAN PERUSSUOMALAISET RY

- Hyvinvoivan kuntalaisen puolella

TULE MUKAAN TOIMINTAAN!

Perussuomalaiset on kasvava puolue. Puolue toimii maan hallituksessa ja sai toiseksi eniten ääniä eduskuntavaaleissa 2015. Kansanedustajia on 37. Kunnallisvaaleissa 2012 äänestettiin 1195 luottamushenkilöä paikallisiin valtuustoihin.

Asikkalan Perussuomalaiset ovat lähin vaikuttamisen kanava paikallisessa perussuomalaisessa työssä. Kannatuksemme 2012 Asikkalan Kunnallisvaaleissa oli huikea 18 %. Perussuomalaisia tarvitaan paikallisessa päätöksenteossa ja me haluamme jatkaa työtä hyvinvoivan Asikkalan ja sen kuntalaisten eteen. Sinäkin voit olla osa vahvaa joukkoamme liittymällä mukaan toimintaan!

Jäsen

Asikkalan Perussuomalaisten jäseneksi pääset, kun olet ensin hakenut Perussuomalaiset r.p puolueen jäsenyyttä ja sinut on hyväksytty puolueeseen. Henkilöjäsenen on oltava 18 vuotta täyttänyt, hyvämaineinen Suomen kansalainen, joka ei ole toisen Suomessa toimivan puolueen jäsen (Perussuomalaiset säännöt 4 §). Perussuomalaiset puolueen jäsenenä pääset osallistumaan ja vaikuttamaan konkreettisemmin toimintaan. Jäsenmaksu on 25 euroa/vuosi ja sisältää Perussuomalaiset lehden.

Asikkalan Perussuomalaiset yhdistykseen pääset ottamalla yhteyttä puheenjohtaja Mika Vartiaiseen, mutta myös muut Perussuomalaiset auttavat ja neuvovat eteenpäin. Voit jättää yhteydenottopyynnön kotisivuiltamme, jolloin yhdistys ottaa sinuun yhteyttä. Jäsenmaksu on 5 euroa/vuosi. Paikallisyhdistyksen jäsenenä saat oikeuden osallistua kokouksiin ja mahdollisuuden vaikuttaa paikallisiin asioihin.

Kuntavaaliehdokkaasi voit pyrkiä vain olemalla Perussuomalaiset puolueen jäsen.

Ehdokas

Kuntavaaliehdokkaaksi pääset, kun olet ensin hakenut Perussuomalaiset puolueen jäsenyyttä ja sinut on hyväksytty puolueeseen. Kuntavaaliehdokkaaksi voit hakeutua joko puolueen tai paikallisyhdistyksen kotisivujen aktiivisen ilmoittautumislinkin kautta. Ilmoitus halukkuudesta kuntavaaliehdokkaaksi käsitellään paikallisyhdistyksessä, joka ottaa sinuun yhteyttä. Ehdokkuus ei tarvitse liittymistä paikallisyhdistykseen, mutta antaa tukea yhteistoiminnalle ja valtuustotyöskentelylle valtuustoryhmässä.

Vapaaehtoinen

Jos et halua sitoutua poliittisesti, mutta kannatat Perussuomalaisia arvoja, voit ilmoittautua ja toimia myös vapaaehtoisena. Vapaaehtoisuus ei sido sinua mihinkään ja voit halutessasi olla mukana muuten toiminnassa ilman oikeutta osallistua kokouksiin ja paikallisyhdistyksen päätöksentekoon.

Voit tukea myös toimintaamme ja olla kannatusjäsen. Kannatusjäsen maksu on 20 euroa/vuosi.

Tili: Järvi-Suomen Osuuspankki Vääksy

FI55 1785 3000 0197 06

Tule mukaan tai jätä meille viesti

Follows